splošno

ZAKAJ PRI PROALPU NIMAMO ČRNIH PETKOV?

Sem in tja nas kdo nagovori, da naj se pridružimo razprodajam na črni petek, da bomo s tem pritegnili veliko novih kupcev v našo prodajalno in povečali popularnost naših čevljev. Ne prepriča nas tako nagovarjanje in črnega petka še nismo imeli.

Trudimo se namreč, da svojim kupcem lahko ponudimo kvalitetne izdelke z enako dostopnimi cenami skozi vse leto. Mislimo, da je tako fair do vseh, saj plačate isti znesek ne glede na dan in letni čas, ki ga izberete za nakup. In tudi realno je, saj ima naš izdelek isto vrednost ne glede na to, ali ga kupite v četrtek ali v petek. To pa ne pomeni da vas ob nakupu naših izdelkov nikoli ne nagradimo.

Občasno vas ob nakupu obdarimo z našimi japonkami ali copati, sredstvi za nego čevljev in podobnim, s čimer izrazimo našo hvaležnost za izkazano zaupanje in vam zaželimo dobro nošenje čevljev.

Še eno drugo boniteto imamo kot alternativo popustu stalno v ponudbi. To je možnost brezplačnega prilagajanja (širjenja in daljšanja) naše obutve, tudi ko jo že nosite. V resnici vas je zelo malo, ki to možnost izkoristite, kar pomeni, da ste se dobro odločili že pri nakupu. Sem in tja se komu zgodi, da še takrat, ko je čevlje uhodil, čuti otiščani mezinec, pritisk na palec ali kakšno drugo utesnjenost. Do solz nas lahko spravijo take težave, a Proalpovih čevljev zato ni potrebno vreči v kot. Če nam jih prinesete ali pošljete ter opišete težave, jih s pomočjo korigiranega kopita podaljšamo oz. razširimo in jih lahko dobro nosite.

Proalpovi izdelki so plod lastnega razvoja in izdelovanja, v njih so znanje in izkušnje, ki izvirajo iz osemstoletne tržiške čevljarske tradicije, ter delo domačih šivilj in čevljarjev. Naše cene ne vsebujejo več-stokratne razlike glede na vložene stroške, da bi lahko ponudili konkurenčne popuste ter hkrati ne bi prikrajšali delavcev za plačilo in zniževali kvalitete izdelkov.

Mega akcijski popusti pogosto spodbudijo mišljenje, da si lahko kupimo več, veliko več kot dejansko potrebujemo. Ogromne količine novih izdelkov pomenijo tudi ogromne količine odpadkov in vsakršnega onesnaževanja.

Proalpove čevlje izdelujemo iz najkvalitetnejših materialov s šivano izdelavo, da dosežemo maksimalno trpežnost in jih lahko zadovoljno ter leta dolgo nosimo. Prilagajamo jih obliki nog in jih tudi naknadno korigiramo, da vam čim dlje služijo. S tem verjetno kupite kakšen par čevljev manj in tako vsi skupaj podpiramo trajnostno naravnanost.

Tak pristop se nam zdi najbolj logičen in se je pri nas »naravno« razvil skozi leta ustvarjanja. Ohranja naše veselje do dela in povečuje število zadovoljnih uporabnikov čevljev Proalp. Zdi se nam, da bi s črnim petkom in drugimi občasnimi razprodajami razvrednotili naše izdelke in razžalili tiste, ki ste čevlje kupili po redni ceni. Verjetno bi vas pripravili do tega, da bi »prežali« na to, kdaj bomo spet imeli popuste.

Morda se še spomnite časov, ko so bile razprodaje le dvakrat letno, v začetku januarja in julija, podjetja pa so imela (za mero današnjih dni zelo redke) popuste na opuščene programe, za vzorčne izdelke in podobno. Tako je bilo zato, da so šli izdelki, ki so postali manj atraktivni, med ljudi, namesto da bi obtičali v skladišču. To se nam zdi razumno in če bomo v našem podjetju lahko določili take izdelke, bomo pripravili ugodno ponudbo in vas povabili k nakupu.

Konec koncev se mora s politiko akcijskih popustov v podjetju nekdo ukvarjati, kar vzame dosti energije in predstavlja tudi strošek, ki ga seveda plača kupec. V Proalpu svojo energijo namesto tega usmerjamo v ustvarjanje nove vrednosti – prvenstveno v naše izdelke, da so kvalitetni in všečni ter jih radi nosite.