VELIKOSTI

Kje lahko najdem velikosti vaših čevljev?

Našo lestvico velikosti lahko najdete tukaj:https://www.proalp.si/obutev-po-meri/

 

Kako pravilno določim pravo številko čevlja?

Pri določanju pravilnih velikosti, priporočamo, da si stopalo najprej izmerite. Kako to storite si lahko preberete tukaj: https://www.proalp.si/obutev-po-meri/. Ko imate podatke o dolžini svojega stopala, poiščite v lestvici svojo velikost. V lestvici je pri posamezni velikosti že upoštevan priporočljiv prostor 12 mm pred prsti.

 

Ko si izmerim nogo, mi lestvica pokaže drugačno velikost, kot jo nosim običajno. Zakaj?

Velikostne številke se razlikujejo od proizvajalca do proizvajalca. Velikosti v naši lestvici veljajo le za naše čevlje. Če o pravilni velikosti še vedno niste prepričani, nam v opombah naročila lahko vedno napišete svojo dolžino stopala in pomagali vam bomo izbrati pravo velikost.

 

Kako široki so vaši čevlji?

Na lestvici velikosti so zapisane tudi širine naših čevljev. Vseeno svetujemo, da si izmerite obseg okrog hallux kosti in ga pripišete svojemu naročilu.

 

Imate tudi polovične številke?

Seveda. Vsi Proalp čevlji so dostopni v polovičnih številkah.

 

Koliko znaša razlika med celo in polovično številko?

V dolžino razlika med polovično in celo številko znaša 3,5 mm v dolžino, in 1 mm v širino.

 

Moji stopali sta različnih dolžin. Mi lahko pošljete čevlje različnih dolžin?

Lahko. Željo z izmerami zapišite v opombo k naročilu ali na elektronski naslov info@proalp.si. Za čevlje različnih velikosti velja doplačilo.

 

Pred naročilom bi čevlje želel/-a pomeriti v živo. Imate trgovine v moji bližini?

Proalpove trgovine najdete v Ljubljani, Kranju in Celju ter na promocijskih mestih, ki jih redno objavljamo na naši Facebook strani Proalp obutev.

 

V čem se razlikujejo moški in ženski čevlji istega modela?

Glavna razlika med moškim in ženskim modelom je v njegovi širini. Moški čevlji so izdelani po širšem kopitu in imajo v sprednjem delu nekoliko večji volumen. Seveda lahko večino ženskih modelov (in seveda barv) izdelamo tudi na mođkem kopitu in obratno.

 

Ali izdelujete ženske čevlje manjše od velikosti 35?

Žal, čevljev manjših od velikosti 35 pri nas ne izdelujemo.

 

Ali izdelujete moške čevlje večje od velikosti 50?

Da. Pohodne in športno elegantne čevlje izdelujemo tudi v zelo velikih velikostih, ki presegajo velikost 50. Bosonoge čevlje izdelujemo do velikosti 47.

 

NAROČILA

Zakaj ne morem oddati naročila?

Največkrat pride do težav pri oddaji naročila v primeru nepopolno vnesenih podatkov. Preden oddate svoje naročilo, prosimo preverite ali so vpisani  podatki pravilni.

 

Katere načine plačila sprejemate?

Sprejemamo plačila s kreditnimi karticami Mastercard, Visa in Visa electronic, nakazila preko Paypala, po predračunu. Pri plačilu po povzetju lahko naročilo plačate z gotovino ali kartico.

 

Koliko časa je potrebnega, za obdelavo mojega naročila?

Vsa prispela naročila se trudimo obdelati v roku enega delovnega dneva. Izdelke, ki so na zalogi tudi opošljemo takoj naslednji dan. Za izdelke, ki jih moramo še izdelati, unikatne izdelke in izdelke, ki zahtevajo prilagoditev si pridržujemo pravico podaljšati čas odpošiljanja do štirinajst dni po obdelavi naročila.

 

Ali prodajate tudi darilne bone?

Seveda! Darilni bon lahko naročite tukaj: https://www.proalp.si/kategorija-izdelka/darilni-bon/

 

Ali lahko pri  enem naročilu uporabim različne načine plačila?

Žal naš sistem ne dovoljuje različnih načinov plačila, razen pri unovčevanju darilnih bonov. V tem primeru pri naročanju opozorite na unovčenje darilnega bona, razliko pa se lahko doplača po predračunu.

 

Lahko za plačilo uporabim darilni bon?

Da. Za plačilo lahko uporebite darilni bon, vendar to omenite v opombah pri oddaji naročila ali naročilo oddajte na elektronski naslov info@proalp.si.

 

Ali lahko zakasnite moje naročilo?

Seveda. Naročila lahko zakasnimo za nedoločen čas, vendar nas o tem obvestite ob oddaji naročila.

 

POPUSTI

Ali imate pri Proalpu popuste in akcije?

Pri Poalpu nimamo razprodaj in popustov. Vsi naši izdelki so ročno izdelani iz trajnostnega materiala, pri čemer nam zaloge nikoli ne ostajajo. Več o tem si lahko preberete tukaj: https://www.proalp.si/zakaj-pri-proalpu-nimamo-crnih-petkov/

 

ČEVLJI

Ali lahko izdelate čevlje po meri?

Seveda. Izdelamo lahko čevlje z različnimi prilagoditvami, v različnih barvnih kombinacijah. Na voljo so z doplačilom.

 

Kateri čevlji so nepremočljivi?

Pri Proalpu zagovarjamo dobro klimo znotraj čevlja, pri čemer ključno vlogo igra pravo razmerje med zračnostjo, vodoodpornostjo in toplotno izolativnostjo. Proalp ne promovira uporabe vodoodporne membrane, saj se z njo izgubi prepustnost čevljev za zrak in vlago, pri čemer čevelj ne diha. Vodoodporna membrana je potrebna le v ekstremno mokrih razmerah, na suhem pa je smiselno, da se preobujemo v zračne čevlje. Med vodotesne Proalpove čevlje spadajo: Kanin, Visoki Kanin, Retro in Retro Road. Veliko mero vodoodpornosti, ob redni impregnaciji, pa zagotavljajo tudi bosonogi čevlji linije Contact.

 

Kje proizvajate vaše čevlje?

Vsi čevlji Proalp so domač proizvod iz Tržiča. Tudi vsi sestavni deli naših čevljev prihajajo iz radiusa 350 km. Usnje je italijanskega proizvoda.

 

BOSONOGA OBUTEV

Imam zelo visok stopalni lok oziroma visoko nart. Ali so Proalp bosonogi čevlji, kljub temu primerni zame?

V kolikor imate zelo visoko nart oziroma stopalni lok, priporočamo, na obseg stopala preko narti izmerite, saj vam tako lažje svetujemo. Za ljudi z zelo visoko nartjo priporočamo modele Contact C2, Contact S1 in Contact S2. Če je potrebno, vam lahko čevelj tudi prilagodimo.

 

Imam ortopedski vložek. Katere bosonoge čevlje lahko uporabljam?

V vse bosonoge čevlje Proalp lahko poljubno vstavite katerikoli vložek, pri čemer upoštevajte, da sam vložek zavzame tudi nekaj prostora. Pričakujete lahko tudi, da se bo na račun vložka zmanjšal pristen stik s podlago, ki ga sicer minimalistični čevlji v celoti zagotavljajo. Sami bosonogi čevelji so zasnovani na način, ki spodbuja naravno gibanje stopal, za kar bi v neminimalističnih čevljih potrebovali vložek.

 

Še nikoli nisem nosil/-a bosonogih čevljev. Ali lahko s Proalpovimi čevlji začnem kar tako?

Svetujemo vam, da z navajanjem na bosonogo obutev začnete postopoma. Verjetno se bo v prvih tednih v stopalih pojavila blažja do srednje močna bolečina, kar pa naj vas ne prestraši, saj bo kmalu izginila, vaša stopala pa bodo postala precej močnejša.

 

NEGA ČEVLJEV

Koliko časa zdržijo Proalpovi čevlji?

Naši čevlju so narejeni iz samih prvovrstnih materialov, ki tvorijo zares vzdržljiv čevelj z dolgo življenjsko dobo. Seveda je ta odvisna tudi od same uporabe in nege čevljev.

 

Kako lahko čistim in negujem Proalpove čevlje?

Izven sezone v čevlje vložite zmečkan vpojni papir (lahko časopisni), ki ohranja obliko čevlja.

Razmočene čevlje sušite na zraku, stran od grelnih naprav, ki vaše čevlje izsušijo, s tem pa izgubijo vodoodpornost.

Umazane čevlje zbrišite z vlažno krpo, če je potrebno, dodajte zelo malo blagega detergenta za posodo in jih nato osušite na zraku. Proalpovih čevljev nikakor ne namakajte v vodi, niti ne perite v pralnem stroju.

Vse različice negladkih čevljev lahko skrtačite z namensko krtačko in impregnirate z brezbarvnim sprejem.Gladke čevlje namažite z brezbarvno kremo za čevlje, ustrezna je tudi navadna krema za roke; malo kreme nanesite na krpico in jo razmažite po površini čevlja. Nekaj časa pustite, nato pa dobro zbrišite in zgladite s krpo. Ko nanašate novo kremo na čevlje, jo testirajte na manj opaznem delu, preden jo namažete po celotni površini.

Po negi čevljev jih še 12 ur ne nosite.

Kako pogosto naj čistite in negujete čevlje? Vsakdo ima za to svoja merila, mi priporočamo, da to naredite nekajkrat na sezono.

 

Ali lahko kupim samo nove vezalke in/ali vložke za čevlje?

Seveda. Pri nas lahko naročite zgolj samo vezalke. Pokličite nas ali nam napišite mail na info@proalp.si. Sporočite nam željeno, obliko, dolžino in barvo vezalk oziroma željeno velikost in material/namembnost vložka.

 

VRAČILA

Oddal/-a sem zahtevo za vračilo pa nisem še prejel/-a odgovora. Kdaj lahko pričakujem povratne informacije?

Na vsa sporočila se trudimo odgovarjati kar se da ažurno. V kolikor niste prejeli odgovora vam svetujemo, da v svojem elektronskem predalu pogledate med vsiljeno pošto. Če našega sporočila ne najdete tam, vas prosimo, da nam ponovno pošljete sporočilo.

 

Ali lahko izdelek zamenjam oziroma vrnem?

Z veseljem vam zamenjamo oz. vrnemo kupnino v kolikor vam naš izdelek ne ustreza in sicer v roku 30 dni od nakupa.

Izdelek, ki ga želite vrniti mora biti nenošen, neopran, čist in nepoškodovan. Obutve in drugih izdelkov, izdelanih po vašem individualnem naročilu ne menjamo, zato vam priporočamo, da želeni model pred naročilom dobro pomerite. Več o vračilih si lahko preberete v naših Pogojih poslovanja.

 

Ali pokrijete poštnino vračil?

Stroške pošiljanja žal nosi pošiljatelj sam. V kolikor bi se jim radi izognili, vas vabimo, da izdelek, ki ga želite vrniti prinesete v eno izmed naših poslovalnic.

 

Ali moram vrnjeno naročilo poslati v isti škatli, kot je to prispelo na moj naslov?

Ne. Izdelke nam lahko vrnete v katerikoli škatli za čevlje.

 

Ali imate garancijo na svoje izdelke?

Proalp prodaja izdelke preverjene kakovosti. Ker gre za ročno izdelane čevlje pa se občasno (sicer redko) lahko pojavijo stvarne napake. Za naše čevlje velja garancija na naše čevlje, pri katerih opazite stvarno napako 2 leti. Več o tem si lahko preberete v naših Pogojih poslovanja.

 

DODATNA POMOČ

Za darilo sem prejel/-a čevlje, ki bi jih želel/-la zamenjati oziroma vrniti. Ali je to mogoče?

Vračilo nepoškodovanih in nenošenih čevljev je mogoče, v kolikor nam ob vračilu sporočite podatke o naročniku, datumu naročila in številko naročila. Izdelek lahko nato menjate za drug izdelek v vrednosti podarjenega izdelka.

 

Kdaj in kam vas lahko pokličemo za pomoč uporabnikom?

Za pomoč uporabnikom se vedno lahko obrnete na naš elektronski nalov info@proalp.si ali na telefonsko številko 041 694 501. Dosegljivi smo vsak delovni dan med deveto in 18. uro.

 

Oddal/-a sem naročilo za napačen izdelek. Kaj lahko storim?

V kolikor ste oddali naročilo za napačen izdelek, vas prosimo, da nam napišete sporočilo na info@proalp.si in z veseljem vam bomo pomagali rešiti vaš problem.