Pogoji nakupa

Splošni pogoji spletne trgovine PROALP  so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnikov ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Spletno prodajo PROALP  izvaja podjetje Proalp, Lom pod Storžičem 74 , 4290 Tržič, e-naslov info@proalp.si (v nadaljevanju ponudnik). Podjetje je vpisano v register pri Okrožnem sodišču v Kranju, matična številka 1195735. Podjetje je zavezano za plačilo DDV (ID št. za DDV: SI86585410).

Vse cene so v evrih (EUR) in že vsebujejo DDV ( 22%), razen če je izrecno navedeno drugače. Cena navedena ob posameznem izdelku ne vsebuje stroškov dostave.

POSTOPEK NAROČANJA

Naše izdelke lahko naročite v spletni trgovini, po telefonu ali elektronski pošti.

Izberite obutev in pravo velikost, ki jo želite kupiti, nato kliknite na gumb V košarico. V košarici se prikaže izbrani izdelek. Če želite kupiti še kakšen izdelek, kliknite Nadaljuj nakup, če želite zaključiti nakup pa kliknite Na blagajno. Izbrani izdelek lahko odstranite iz košarice s klikom na gumb X. V naslednjih korakih je potrebna prijava oz. registracija, vpis naslovov za plačilo in dostavo, način dostave in plačila. Nakup dokončate tako, da kliknete na gumb Potrditev nakupa.

POŠILJANJE IN NAČINI PLAČILA

Plačilo ob prejemu

Naročeno obutev in dodatke vam pošljemo preko hitre pošte GLS Slovenija, s katero imamo sklenjeno pogodbeno razmerje. Tak način pošiljanja je za naše stranke najbolj ugoden - za en paket skupaj z odkupnino plačate 3 EUR.

Naročeno blago plačate ob prejemu, na voljo pa imate več načinov plačila: 

  • z gotovino,
  • s karticami Aktiva, Maestro, Mastercard, Visa, Visa elektron

Priporočljivo je, da vpišete tudi kontaktno telefonsko številko, na katero vas bodo ob dostavi lahko poklicali in vam prilagodili čas dostave.

 Plačilo po predračunu

Naročeno blago plačate v svoji spletni banki ali s položnico (UPN) na katerikoli pošti ali banki. Naročeno blago bomo odpremili takoj po prejetju plačila (velja za blago na zalogi).

Podatki za izvedbo plačila

Namen:

Spletni nakup

IBAN:

SI56 0510 0801 0116 413

BIC banke prejemnika:

ABANSI2X

Sklic:

00 - številka predračuna

Prejemnik:

PROALP d. o. o.
Lom pod Storžičem 74
4290 Tržič

 

Plačilo z gotovino ob osebnem prevzemu

Ob osebnem prevzemu naročenega blaga v naši prodajalni Proalp v Planetu Tuš v Kranju plačate z gotovino.

Registracija uporabnika

Vsak registrirani uporabnik ima svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi. Geslo je tajno in znano le uporabniku. Za potrebe poslovanja zbiramo naslednje podatke:

  1. ime in priimek ter naslov in kraj bivanja,
  2. naslov elektronske pošte,
  3. uporabniško ime,
  4. geslo v šifrirani obliki,
  5. ter ostale podatke, ki jih uporabnik vnese v obrazec na spletnem mestu www.proalp.si
  6. telefonska številka za kontakt s prevoznikom

Kupoprodajna pogodba (račun) se sklepa v slovenskem jeziku. Shranjena je na sedežu ponudnika in je kupcu dostopna vsak delovni dan med 10. in 15. uro.

VRAČILO IN MENJAVA OBUTVE

Nenošene in nepoškodovane čevlje in druge izdelke lahko vrnete na sedež podjetja Proalp, Lom pod Storžičem 74, 4290 Tržič skupaj z računom na vaše stroške v roku 14 dni po prevzemu. Stroškom poštnine se lahko izognete tako, da obutev skupaj z računom prinesete na naše prodajno mesto v Kranju. Za vrednost vrnjenih izdelkov si boste izbrali drug naš izdelek.

Morebitne reklamacije rešujemo sproti.

Obutve in drugih izdelkov, izdelanih po vaših željah ne menjamo, zato vam priporočamo, da želeni model pred naročilom dobro pomerite.

STVARNA NAPAKA

Kadar kupec ugotovi, da ima naš izdelek stvarno napako, nam natančen opis te napake pisno sporoči v zakonsko določenem roku in nam omogoči pregled artikla, na osnovi tega se dogovorimo za popravilo napake oz. menjavo izdelka. 

ODSTOP OD NAKUPA

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. 

 Vračilo kupnine bo opravljeno takoj, ko bo mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema obvestila o odstopu od pogodbe. 

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov v spletni trgovini. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Pridržujemo si pravico, da izjemoma (delno) odstopimo od izvedbe naročila, če naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih vas bomo o morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani takoj obvestili.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@proalp.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Skladno z zakonskimi normativi Proalp d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z  Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Podjetje Proalp, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na:https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

OPOZORILA

S potrditvijo naročila potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom splošnih pogojev poslovanja, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.

REGISTRACIJA UPORABNIKA

Vsak registrirani uporabnik ima svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi. Geslo je tajno in znano le uporabniku. Za potrebe poslovanja zbiramo naslednje podatke:

  1. ime in priimek ter naslov in kraj bivanja,
  2. naslov elektronske pošte,
  3. uporabniško ime,
  4. geslo v šifrirani obliki,
  5. ter ostale podatke, ki jih uporabnik vnese v obrazec na spletnem mestu www.proalp.si
  6. telefonska številka za kontakt s prevoznikom

VARNOST

Nakup v spletni trgovini Proalp je popolnoma varen. Za to smo poskrbeli z vsemi najsodobnejšimi ukrepi za varovanje vaših zaupnih podatkov.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Zavedamo se, da je zasebnost obiskovalcev naše spletne trgovine zelo pomembna. Zato vam zagotavljamo 100% varstvo in zaščito vaših osebnih podatkov po Zakonu o varstvu osebnih podatkov.

Vse osebne podatke bomo hranili v tajnosti in jih ne bomo posredovali nikomur brez vašega predhodnega privoljenja. Dostavni službi bomo zaupali le vaš naslov za dostavo.

S sklenitvijo pogodbe o nakupu soglašate, da vaše podatke shranimo in uporabljamo za namene internega arhiva in statistike ter komunikacije za potrebe izvedbe naročila.

Registrirani uporabnik je za varovanje osebnih podatkov odgovoren tudi sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.